MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2

proba 1 on PhotoPeach
TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

jueves, 9 de febrero de 2012

CARRA FICHA POR EL CONCELLO DE VILAMARTIN F.S.



El jugador José Antonio Carracedo Ochoa, más conocido futbolisticamente como Carra, natural de Viana do Bolo, acaba de comprometerse con nuestro club para lo que resta de temporada y dos más. Se trata de un jugador que acaba de cumplir los 25 años el pasado mes de enero y con un curriculum nada desechable. A pesar de su juventud militó en equipos como Azkar B, Carballiño ( varias temporadas en la 2ª B ), Andujar o en el Zamora la pasada campaña en División de Honor. Actualmente jugaba en el Chaves futsal de la segunda división portuguesa, equipo que abandona para fichar por el Vilamartín F.S. El jugador ya entrenó la pasada semana con los que desde ahora serán sus nuevos compañeros.
Una vez conseguido su transfer internacional por parte de la directiva vilamartinesa el jugador ya no tendrá ningún problema para poder debutar este sábado en O Bañadoiro contra el Bueu en un encuentro donde nos jugamos mucho.
Desde estas líneas desearle una buena bienvenida y que tenga una feliz estancia con nosotros. Bienvenido, esta es tu casa.

3 comentarios:

Anónimo dijo...

Proxeccin de futuro asi me gusta sorte.

Anónimo dijo...

E unha moi boa nova para o Vilamartin e para todolos valdeorreses aficionados o futbol sala Noraboa a directiva xogadores e por suposto a Carra,Ti si que vales, soupeches elexir un bo grupo human co que pasaras momentos inesquezibeis Sorte e divirtete co que che gusta.

Anónimo dijo...

Ahora si que o vilamartin vai subir! Moita sorte carracedo, eres un artista.

Publicar un comentario