MAIS QUE UN EQUIPO , UNHA ILUSIÓN





“Unha lingua non se perde porque os que non a saben falar non a aprenden, senon porque os que a saben non a usan”.

Advertenza legal

Temos como obxetivo a difusión de información relacionada co fútbol sala e outras actividades de lecer en Vilamartín; con vídeos,imaxes, comentarios e viñetas, de xeito totalmente altruísta e sin querer atentar contra o dereito á privacidade de ninguén, non temos autorización expresa das persoas que neles interveñen. Si alguén se sinte prexudicado, pode solicitar que se edite ou elimine calquera información que apareza nesta web enviándonos un correo .

Nos coma autores debemos dar consentimento para publicar ou compartir noutras páxinas o noso traballo.


Contacto:
vilamartinfs@gmail.com


PARTICIPA NO NOSO BLOG CON MENSAXES COMENTARIOS SUXERENZAS......................... GRAZAS POLA VISITA
TAMEN COLABORAN MUSICALES ANTOLIN,ACTIVA AGUSTIN E HIJOS,IBERDROLA,CAIXA NOVA,MIRANDA MODA,FOTO ABEL, TALLERES TOÑO, HALEY,A LAREIRA,ESCATRANS,PIZARRAS PILESA,DAFERGU,GRANIVAL,HORMIGONES VALDEORRAS,OSIRIS,CARPINTERIA ALVAREZ,SUMINISTROS VAZQUEZ,O GALEON,SEGUROS ALLIANZ,SRS TECNICAS P.I. O BARCO,VIÑAREDO,CONSTRUCCIONES CHOMBO

O MAIS SINCEIRO AGRADECEMENTO A TODOS, SIN A VOSA COLABORACIÓN SERIA IMPOSIBLE ESTAR NESTA CATEGORIA







Informacion exclusivamente deportiva dos nosos equipos en "todoparatuequipo.es" concello de Vilamartin f.s



ALEVÍNS

E.D - VILAMARTÍN

INFANTÍS
p>
E.D VILAMARTIN >

CADETES

E.D.VILAMARTÍN 12-PABLO VI 5
SENIOR COMARCAL

XUVENIS VILAMARTIN ESCULPEDRA

SENIOR 1ª NACIONAL B

VILAMARTIN 6-MELIDE 2


proba 1 on PhotoPeach

TERCEIRA DIVISIÓN ,A MELLOR CLASIFICACION DO EQUIPO , ACADAMOS O TERCEIRO POSTO*** LIGA COMARCAL **********

PRIMEIRA B 2011-12

Slide Album: PRIMEIRA B 2011-2012 on PhotoPeach

CLASIFICACION

RESULTADOS CLASIFICACION

viernes, 30 de noviembre de 2012

LIGA COMARCAL: JORNADA 6ª : VILAMARTIN ESCULPEDRA F.S. 5 PORTELA DO TRIGAL F.S. 5

PABELLÓN MUNICIPAL DE O BAÑADOIRO. 30/11/12. 21.00 HORAS
Cuando se desaprovechan tantas ocasiones, cuando tu rival tiene una y la enchufa, cuando mandas cuatro balones a la madera, cuando ...cuando...cuando... lo normal es palmar el encuentro. Pues eso fue lo que estuvo a punto de ocurrir en la noche de hoy en el municipal de O Bañadoiro . No es normal tener el dominio del encuentro, del esférico y no alcanzar la victoria. Al descanso 1-1 con una sóla oportunidad para los visitantes y para más inri tras error garrafal local. En la segunda mitad más de lo mismo, siempre a remolque en el luminoso y siempre por regalos defensivos,1-2 ; 2-3 y así hasta el 3-5 que parecía iba a propiciar el triunfo visitante. Pero si algo tienen los locales es fe y amor propio y fueron capaces de conseguir empatar y tener la victoria hasta en tres ocasiones en el último minuto pero hoy no era nuestro día.
   Sólo resta felicitar a los locales por no dar nunca el partido por perdido y por la entrega que hicieron durante el mismo. Ya acompañarán los resultados chavales !!!
VILAMARTIN ESCULPEDRA F.S. (5): Pepe (p), Leo, Samuel (2), Víctor (2) y Parru   (cinco inicial ), Páxaro, Sergio (1), Juni, Manacho y Jorge.
PORTELA DO TRIGAL F.S. (5): Fernando(p), Del Río (2), Francisco (1), Roberto (1) y Helio (cinco inicial), Diego, Javier (1) y Ricardo(1).
ARBITRO: Ángel. Amonestó a los locales Leo y Manacho y al visitante Roberto.

No hay comentarios:

Publicar un comentario